چهارشنبه ۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۳:۴۲
۰ نفر

امروزه ثبت‌نام در کلاس‌های آموزشی ممکن است هزینه بسیاری به خانواده تحمیل کند و با چنین شرایطی بسیاری از افراد قید آموزش‌های فنی و هنری را می‌زنند و عملا نمی‌توانند با کسب مهارتی خاص خود را برای ورود به بازار کار آماده کنند.

آموزش هنر

به گزارش همشهری آنلاین، اما خبر رسیده که قرار است «طرح ملی آموزش هنر برای همه» به‌صورت کاملا رایگان در ایلام و برای علاقه‌مندان بالای ۱۵سال اجرا و گواهینامه معتبر نیز برای شرکت‌کنندگان صادر شود. این دوره آموزشی شامل کلاس‌های کاربردی همچون اصول و مبانی عکاسی و فیلمبرداری(موبایل‌محور)، طراحی پایه، گویندگی و فن بیان، کارگاه دوخت‌های سنتی، تولید محتوای دیجیتال، نوازندگی‌ ساز محلی و آشنایی با نرم‌افزارهای گرافیکی می‌شود که هر کدام می‌توانند نقش مهمی در مهارت‌آموزی هنرجویان داشته باشند.

اما در مورد طرح ملی «آموزش هنر برای همه» لازم است بدانید که این طرح ارزشمند حدودا ۲ سالی است که راه‌اندازی شده و هدف مهمی چون گسترش عدالت در آموزش‌های فرهنگی و هنری در سراسر کشور به‌ویژه در مناطق کمتر توسعه‌یافته را دنبال می‌کند. تا به امروز نیز افراد بسیاری با بهره‌مندی از آموزش‌های رایگان این طرح گواهینامه رشته مربوطه را دریافت کرده‌اند تا فرصتی باشد برای پیشرفت مهارت‌ها، اشتغال‌زایی و توسعه اقتصاد.

بیشتر بخوانید:

کد خبر 868952

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فرهنگ عمومی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha